fbpx
Skip to main content

Εξ αποστάσεως σεμινάριο Πιστοποιημένο Στέλεχος Γραμματείας

Δηλώστε συμμετοχή στα νέα τμήματα

Το DataEvros σε συνεργασία με το Interactive Education, προσφέρει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Πιστοποιημένο Στέλεχος Γραμματείας διάρκειας 3 μηνών.

Βασικό Επίπεδο 2

To δημοφιλέστερο πρόγραμμα για Γραμματείς Διεύθυνσης διάρκειας 3 μηνών, προσφέρεται μέσω ηλεκτρονικής τάξης (Σύγχρονης τηλεκατάρτησης) αλλά και μέσω ασύγχρονου e-learning.

Περιλαμβάνει:

  • Πρακτική άσκηση με πραγματικά σενάρια εργασίας για την εξοικείωση με τις εργασίες γραφείου.
  • Βιβλίο μαθητή (e-book) και επαναληπτικά τεστ για την προετοιμασία της πιστοποίησης.
  • Έλεγχο του βιογραφικού και προώθηση σε θέσεις εργασίας.

Έναρξη τμημάτων

  • μέσω ηλεκτρονικής τάξης (Σύγχρονης τηλεκατάρτησης): 3/5/2022

  • Μέσω ασύγχρονου e-learning: καθημερινά

Τρόπος Υλοποίησης Και Περιεχόμενα Του Προγράμματος

Το πρόγραμμα υλοποιείται σε σεναριακή μορφή (κάθε μαθητής διαχειρίζεται μέσα από το μάθημα καταστάσεις που αφορούν τη δική του φανταστική εταιρεία) και περιλαμβάνει ανάλογα με το επίπεδο που θα επιλεχθεί από τον σπουδαστη:
  • Δώδεκα (12) βασικές ενότητες, με πλούσιο πρωτότυπο εκπαιδευτικό υλικό (δημιουργός και κάτοχος των πνευματικών δικαιωμάτων Μαρία Ζάππα-Κασαπίδη) βιβλίο μαθητή, παρουσιάσεις, βίντεο, καθώς και συνδέσεις από την Ελληνική βιβλιογραφία και δικτυογραφία, έτσι ώστε να εξασφαλίζει πρακτική, ολοκληρωμένη και αξιόπιστη γνώση για μια επιτυχημένη καριέρα στο χώρο των γραφείων κάθε είδους επιχειρήσεων.
  • Σε κάθε επίπεδο υπάρχει μια επιπλέον ενότητα που περιλαμβάνει επαναληπτικά κουίζ προετοιμασίας για τις εξετάσεις πιστοποίησης διαθέσιμη μόνο σε όσους θέλουν να πιστοποιηθούν.

  • Οι σπουδαστές έχουν δεκαπέντε παραδοτέες εργασίες (μια ή δύο για κάθε ενότητα) με σκοπό να εξασκηθούν σε όσα διδάσκονται και να καλλιεργήσουν τις βασικές δεξιότητες τους. Πχ στην ενότητα για την Οικονομική Διαχείριση οι σπουδαστές μέσω των εφαρμογών που καλούνται να χρησιμοποιήσουν στην πρακτική άσκηση, πρέπει παράλληλα να αποδείξουν και τις αριθμητικές ικανότητες τους. Οι εργασίες διορθώνονται από τον εισηγητή και αποστέλλεται ανατροφοδότηση στους σπουδαστές.
  • Πρόγραμμα Mentoring (επαγγελματική υποστήριξη) για την την υλοποίηση του Προσωπικού Σχεδίου Δράσης & Επιτυχίας μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος. Περιλαμβάνει έλεγχο βιογραφικού, προτάσεις για πρακτική άσκηση και εργασία, προτάσεις συναφών σεμιναρίων.
  • Αποκλειστική κλειστή ομάδα (Interactive’s secretaries) για την επικοινωνία μεταξύ σπουδαστών, εκπαιδευτών και την ανάρτηση αποριών, θέσεων εργασίας κατά προτεραιότητα κλπ.
  • Ειδική σελίδα στο Facebook για την εξάσκηση σε επαγγελματικές αναρτήσεις για όσους/όσες παρακολουθούν την ενότητα των Social Media.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα και την προώθηση των βιογραφικών σας.

  • Κατοχή τουλάχιστον απολυτήριο Λυκείου. Επιθυμητο πτυχίο μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Πιστοποιημένη καλή γνώση Αγγλικών (Β2 +) ή άλλης γλώσσας.
  • Πιστοποιημένη γνώση της χρήσης υπολογιστών σε όλες τις εφαρμογές του Ms Office σε επίπεδο τουλάχιστον Standard/Core.

Μερικά από τα προνόμια των σπουδαστών της Interactive Education

  • Κωδικός για την e-learning πλατφόρμα μας στην οποία φιλοξενείται το επιπλέον υλικό του μαθήματος και οι αναθέσεις εργασιών.
  • Προσομοίωση επαγγελματικής διαδικασίας.
  • Δωρεάν το τυφλό σύστημα πληκτρολόγησης.

Εκπαιδευτικές ενότητες – Δομή προγράμματος

  • 1. Το επάγγελμα της Γραμματέως:

    Ιστορική αναδρομή, η Συγχρονη Γραμματέας και οι απαιτούμενες δεξιότητες, κώδικας αρχών και δεοντολογίας, dress code. Βασικές δεξιότητες κειμενογράφου (Word).

  • 2. Το γραφείο της επιχείρησης:

    2.1 Ορισμοί, καθήκοντα υπαλλήλων, οργάνωση χώρου, επίπλωση και εργονομία, αυτοματισμός γραφείου, καθημερινές εργασίες, κανόνες συμπεριφοράς, αποθέματα αναλωσίμων και παραγγελίες.

    2.2 Ασφάλεια στον εργασιακό χώρο. (Βασικές δεξιότητες στις παρουσιάσεις, φυλλάδια)

  • 3. Το αρχείο της επιχείρησης:

    Διαχείριση αρχείων και φακέλων της επιχείρησης τοπικά, στον υπολογιστή και στο νέφος, τεχνικές ταξινόμησης. ψηφιοποίηση αρχείου, συννεφοαποθήκες.

  • 4. Καθημερινή Οικονομική Διαχείριση:

    Η αριθμητική ικανότητα, πρακτικά μαθηματικά, διαχείριση του καθημερινού ταμείου του γραφείου (petty cash), βασικές γνώσεις Ms Excel.

  • 5. Οργάνωση συναντήσεων, εκδηλώσεων και ταξιδιών

    Είδη συναντήσεων & εκδηλώσεων, σωστή επιλογή χώρου και συνεργατών.

    Οργάνωση ταξιδιών: Προγραμματισμός, επιλογή πτήσεων και ξενοδοχείων.

  • 6. Το ημερολόγιο της Γραμματέως (Ms Outlook, Outlook.com)

    Αποστολή και λήψη μηνυμάτων, Βιβλίο Διευθύνσεων (επαφές). Ημερολόγιο, Δημιουργία συμβάντος.

  • 7. Εμπορική Αλληλογραφία

    Τύποι επιστολών, σύνταξη επιστολών, στοιχεία επιστολών και φακέλων. Συνημμένα, και κοινοποιήσεις. Χειρόγραφο και ηλεκτρονικό πρωτόκολλο.

  • 8. Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις

    8.1 Βασικές αρχές επικοινωνίας. Εμπόδια και αποτελεσματική επικοινωνία. Προφορική και γραπτή επικοινωνία. Τηλεφωνική επικοινωνία. Η γλώσσα του σώματος. Διαφήμιση, Δημόσιες σχέσεις ή προπαγάνδα;

    8.2 Μαζική επικοινωνία: Αποστολή μαζικών επιστολών. Σύγχρονα μέσα επικοινωνίας. Social Media, SMS

  • 9. Περί εταιρειών

    Είδη εταιρειών, ιεραρχία (ρόλοι και καθήκοντα), το οργανόγραμμα της εταιρείας. Πρακτική εφαρμογή στην ενότητα (ίδρυση εταιρείας, παρουσίαση, δημιουργία οργανογράμματος)

  • 10. Σύγχρονο Management Επιχειρήσεων

    H γραμματέας σαν μέρος της ομάδας διοίκησης.

    Η ανάληψη έργων και η διαδικασία υλοποίησης τους. 

  • 11. Διαδικασίες πρόσληψης

    Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού. Το βιογραφικό, η συνέντευξη.

  • 12. Συνταγογράφηση

    12.1. Τυφλό σύστημα πληκτρολόγησης

    12.2 Αγγλικά Ειδικότητας (secreterial) ως εναλλακτική λύση για όσους/ες δεν θέλουν να παρακολουθήσουν το ERP.

Κόστος διδάκτρων

  • μέσω ηλεκτρονικής τάξης (Σύγχρονης τηλεκατάρτησης): 420€
  • Μέσω ασύγχρονου e-learning: 345€

Κόστος προαιρετικής πιστοποίησης: 120€

Εξόφληση σε 3 δόσεις
Το πρόγραμμα έχει συνολική διάρκεια 3 μήνες
To σύνολο του υλικού όλων των επιπέδων έχει αναπτυχθεί από την κ. Μαρία Ζάππα-Κασαπίδη (πτυχιούχο Πληροφορικής και Οικονομίας & Διοίκησης, ERP certified user) και τα πνευματικά δικαιώματα τα οποία καλύπτονται με μοναδικό ISBN έχουν παραχωρηθεί προς εκμετάλλευση στην Interactive Education και μόνο.

Εκπτώσεις

  • Προεξόφληση των διδάκτρων ή προεγγραφή και καταβολή της πρώτης δόσης 15 ημέρες πριν την έναρξη κάθε σεμιναρίου: 10% έκπτωση.
  • Για κατόχους κάρτας ανεργίας, και φοιτητές: 10% έκπτωση
  • Για group από 5 άτομα και πάνω (αφορά εταιρείες): 10% έκπτωση

Προνόμια σπουδαστών

  • Κωδικός για την e-learning πλατφόρμα μας στην οποία φιλοξενείται το επιπλέον υλικό του μαθήματος και οι αναθέσεις εργασιών.
  • Προσομοίωση επαγγελματικής διαδικασίας με την καθοδήγηση έμπειρου καθηγητή
  • Συμμετοχή κατά προτεραιότητα και ειδική τιμή στα σεμινάρια Συμβουλευτικής.
  • Κλειστή ομάδα στο Facebook με καθημερινές αναρτήσεις θέσεων εργασίας.

Πιστοποιήσεις

  • Πιστοποιημένο στέλεχος Γραμματειακής Υποστήριξης – Φορέας πιστοποίησης αναγνωρισμένος από τον ΕΟΠΠΕΠ (Vellum)
  • Πιστοποίηση Πληροφορικής (αν δεν υπάρχει) - Φορέας Vellum.
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος για το εξ αποστάσεως σεμινάριο Πιστοποιημένο Στέλεχος Γραμματείας